Friday, March 17, 2023

KENAPA SUPPLEMEN SHAKLEE TERBAIK DI MALAYSIA


Kenapa perlu ambil supplemen ?

Boleh percayakah produk Shaklee ?

Tidak memudaratkan kesihatan kah ?


Haa...itu adalah antara soalan-soalan yang selalu bermain di fikiran saya dulu sebelum mengenal Shaklee. Dulu saya fikirkan supplemen itu sama dengan ubat,  sebab itu saya tidak ambil...tapi setelah saya fahami ubat dan supplemen mempunyai fungsi yang berbeza. Kini saya telah mengamalkan Shaklee hampir 5 tahun dan ianya banyak membawa perubahan yang baik terhadap kesihatan saya...kerana dulu saya mempunyai masalah antibodi yang lemah.

Ok....untuk entri sebelum ini saya ada kongsikan tentang set kurus shaklee kali ini saya mau kongsikan sama kamu kenapa shaklee merupakan SUPPLEMEN TERBAIK.


Mari kita berkenalan dulu 🤗

Misi Shaklee ialah memberikan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik kepada semua orang.


🌿Sentiasa Selamat🌿

🌿Sentiasa Berfungsi🌿

🌿Sentiasa Mesra Alam🌿




 

8 SEBAB SUPPLEMEN SHAKLEE TERBAIK  :



1. Mempunyai Kajian Landmark Study

Landmark study merupakan satu bentuk kajian yang bertujuan untuk membuktikan produk shaklee adalah yang terbaik,  berkesan dan selamat.

Kajian Landmark telah diketuai oleh penyelidik pemakanan yang terkenal, Dr Gladys Block bersama University of California, Berkeley, merupakan salah satu kajian terbesar pengguna jangka panjang pelbagai suplemen.

Kajian menunjukkan bahawa mereka yang mengambil makanan tambahan Shaklee mempunyai  rekod kesihatan yang lebih bagus berbanding pengguna yang tidak mengambil suplemen Shaklee.





2. Bebas Dari Bahan Tercemar & Bahaya

Shaklee telah menyaring 350 jenis bahan tercemar seperti logam berat, sisa pelarut,  racun serangga, kehadiran radiasi dan pencemaran mikrob serta lain-lain bahan cemar yang menyebabkan pencemaran makanan.

Selain itu,  lebih daripada 250 ujian racun serangga dilakukan yang melebihi syarat United States Pharmacopeia (USP)

Syarikat Shaklee sentiasa memastikan setiap proses adalah selamat bermula dari proses penanaman biji benih,  proses tuai,  proses pengilangan, proses pembungkusan dan sehinggalah selamat di hantar ke cawangan Shaklee seluruh negara.


3.Sentiasa Selamat dan Berkesan

Produk shaklee telah mencapai piawaian USP malah shaklee juga telah menjalankan lebih 

100, 000 ujian kualiti setahun bagi memastikan ketulenan yang tinggi.



4. Tulen dan Asli

Setiap produk shaklee adalah tulen dan asli dimana tiada sebarang perisa tiruan,  pemanis dan bahan pengawet.

Jadi janganlah kamu risau dari golongan budak sampai ke warga emas boleh ja amalkan produk shaklee tanpa rasa risau.


5. Produk Non Gmo

Produk Shaklee juga bebas dari GMO (Genetically Modified Organisms). Mempunyai pengesahan piawaian dari Identity Preserved Program (IPP). IPP ini merupakan  satu badan yang sangat dipercayai bagi memastikan sumber utama adalah BUKAN GMO dari peringkat biji benih sehinggalah ke proses pengilangan.



6.Tiada Ujian Terhadap Haiwan

Shaklee telah menetapkan polisi untuk tidak melakukan ujian terhadap haiwan dalam setiap bentuk ujian makmal.


7. Mesra Alam - Biodegrasi


Dengan prinsip sentiasa selamat,  berkesan,  hijau dan bijak. Maka Shaklee telah mengeluarkan produk penjagaan rumah "Get Clean". Set ini didatangkan daripada bahan- bahan yang mudah diuraikan semula untuk dikembalikan kepada alam sekitar dengan selamat.



8. Jenama Yang Diakui

Walaupun sudah bertahun lamanya Shaklee telah wujud  namun ia masih menjadi pilihan sebagai supplemen terbaik dan selamat untuk diamalkan dengan mendapat pengiktirafan selama 2 tahun berturut- turut sebagai trusted brand.





Saya pilih Shaklee💚🌿

Jadi apa pilihan kamu ?



Boleh hubungi saya :

Tel : 013 5581617

FB : Shireylynn John Junsun

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleelabuan
#pengedarshakleekualapenyu
#pengedarshakleesabah
#pengedarshakleekk


No comments:

Post a Comment