Friday, March 24, 2023

BESTNYA SHAKLEE FUN DAY



Happy Shaklee Fun Day !!

Hai Semua, 

Saya datang lagi untuk entri kali ini saya bawa kamu masuk ke dunia Shaklee Fun Day. Pada tahun ini shaklee fun day di adakan pada 18 Mac 2023 bertempat PJ HOME, branch Kuala Lumpur,  Johor Bharu dan Kota Bharu.

Apa yang best Shaklee Fun Day ini? Ini yang saya mau kongsi dengan korang tentang aktiviti sepanjang fun day yang sememangnya awesome.


๐Ÿ“Œ DAPAT FREE GIFT

Ahli sedia ada dan ahli baru berpeluang dapat Free Gift dengan setiap pembelian mengikut UV yang ditetapkan.

  • Punch 
  • Ceramic Mug
  • Payung Shaklee
  • Note Book
  • Blue Shimmer Cosmetic Case.
  • Youth Cleanse Firm Device
  • Alfafa Complex L
  • Bag shopping Shaklee
  • City Bag
  • D' daun Bag




 
๐Ÿ“Œ BELI YOUTH SKINCARE DENGAN HARGA DISKAUN

Semua yang dapat akan berpeluang membeli YOUTH SKINCARE dengan harga diskaun yang terlajak hebat.


❤Youth Luminous Cleanser
❤Youth Skin Toner
❤Youth Age Defence moisturizer SPF





๐Ÿ“Œ AKTIVITI MENARIK UNTUK ANAK-ANAK

Boleh bawa anak-anak sekali dan ada program untuk kanak-kanak juga contohnya aktiviti mewarna...jadi tidaklah dorg bosan sementara tunggu mak-mak dorg shoping barang shaklee kan๐Ÿ˜„



๐Ÿ“Œ DAPAT JUMPA PAKAR NUTRISI

Berpeluang berjumpa secara berdepan dengan Pakar Nutrisi Shaklee...pada masa inilah kita dapat meminta cadangan,  nasihat untuk cara pengambilan supplemen dan produk apa yang lebih bersesuaian dengan diri berdasarkan keperluan/masalah masing- masing.




๐Ÿ“Œ DAPAT CUBA PRODUK SECARA PERCUMA

 Pada masa itu team Shaklee akan menyediakan produk shaklee untuk diberi secara percuma kepada semua yang datang,  bestkan dapat rasa sambil shoping-shoping...Mau refil banyak kali pun boleh.

Performance Drink Lime




Cinch shake Chocolate



๐Ÿ“Œ DAPAT BUAT PEMBELIAN TERUS

Semua ahli shaklee berpeluang memborong produk yang diperlukan sama ada untuk diri sendiri, keluarga,  team sendiri....sangat menjimatkan kos postage dan terus dapat stok depan mata bah gais.







๐Ÿ“Œ DAPAT MENGERATKAN SILATURAHIM


Masa ini juga memberi peluang untuk para bisnes partner yang mungkin selama ini hanya berinteraksi secara online seperti whatApps,  zoom, facebook  disebabkan oleh jarak yang jauh atau kekangan masa inilah peluang dapat saling berjumpa,  beramah mesra,  saling buat aktiviti bersama,  dapat ambil gambar bersama.




๐Ÿ“Œ DAPAT BERJUMPA BEAUTY CONSULTANT SHAKLEE

Masa ini juga membolehkan semua yang datang boleh meminta cadangan yang terbaik dengan Beauty consultant Shaklee agar dapat membuat pilihan skin care yang betul mengikut jenis kulit. 

Paling best ada FREE skin check...waa best kan memang tidak rugilah datang masa Shaklee fun day.



BISNES SHAKLEE memang sangat best sebabnya dapat membantu mengubah gaya hidup seseorang seperti hidup lebih sihat, lebih terasa bebas berbisnes dimana saja dan boleh bekerja dari rumah kerana dalam Shaklee kita sendirilah CEO dalam organisasi/ team yang kita telah bina.





Love sharing❤

Tel : 013 5581617

FB : Shireylynn John Junsun





#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#pengedarshakleelabuan

#pengedarshakleekualapenyu

#pengedarshakleesabah

#pengedarshakleekk










No comments:

Post a Comment

SET KURUS SHAKLEE BAJET

Nak kurus tapi masih gagal ? Sudah cuba macam-macam cara tapi masih gagal, tak apa jangan putus asa dulu yaa,  masih ada cara dan peluang. J...