Saturday, March 11, 2023

DUIT RAYA DARI SHAKLEE

 Hai kita bertemu lagi🤗

Apa perasaan kamu kalau dapat DUIT RAYA ?

Ada yang happy...ada yang terharu...ada juga yang super excited,  betul kan ?




Kalau saya asal saja nampak sampul angpau atau sampul raya..rasa teruja dan saya suka kumpul sampulnya berserta isinya juga tau.

Setiap bulan pada 14hb Shaklee akan bank in bonus kami...jadi nampaknya untuk tahun ini seminggu sebelum Hari Raya Puasa bonus Shaklee akan masuk pada 14.04.2023....syukur, bestnya dapat duit raya awal.


Apa saya boleh buat kalau dapat duit/bonus raya awal ?

Bagi saya yang beragama non muslim peluang ini saya manfaatkan untuk 👇


Dapat bagi duit extra untuk ibu bapa

Mesti best kan perasaan bila dapat hulur duit untuk parents kita,  kalau masa zaman kita budak / remaja dulu mesti selalu minta duit sama mereka kan untuk belanja sekolah,  beli baju, beli buku,  beli bag dan macam -macam lagi. Jadi ini masanya untuk kita balas balik jasa mereka membesarkan dan menjaga kita.


Dapat beli barang keperluan peribadi / barang dapur

Saya dapat beli barang keperluan peribadi sebab kalau gaji saya perlu menunggu sampai hujung bulan baru dapat...jadi masa ini saya akan pilih barang keperluan yang saya patut beli terlebih dahulu.


Dapat topup supplemen sendiri 

Saya juga gunakan duit tersebut untuk topup supplemen saya sendiri seperti vitamin C,  Alfalfa,  Bcomplex,  Herb Lax, Herbal blend, ESP,  Vita lea...semua supplemen itu saya sudah consume sejak 2019 lagi sampai sekarang.


Dapat bersedekah

Best dapat buat amal kebajikan dengan memberi sedekah kepada yang memerlukan...mungkin bukan dengan wang ringgit sahaja tapi juga dalam bentuk barangan atau makanan. Sedikit sebanyak dapat meringankan beban kepada yang memerlukan


Dapat bawa parents / keluarga jalan-jalan

Perayaan kan jadi mesti ada cuti umum jadi boleh manfaatkan masa itu untuk bawa ibu bapa atau keluarga keluar berjalan- jalan atau sekali sekala bawa makan diluar. Masa ini dapat luangkan masa lebih bersama keluarga dan mengeratkan ikatan kekeluargaan.


Dapat bayar bil bulanan

Syukur dapat membantu saya untuk membayar bil bulanan saya seperti bil air,  elektrik, bil telefon.


Siapa mahu DUIT RAYA ?

Jom saya ajar kamu macam mana mahu dapat duit raya dari SHAKLEE.

 

 1. Daftar Ahli Shaklee 

Kamu cuma perlu sediakan RM35 untuk menjadi ahli shaklee.

kamu boleh juga beli set yang FREE membership... 2 in 1 la jadinya iaitu dapat joint ahli dan dapat consume produk juga...Best kan?

Terus dapat menikmati harga ahli yang lebih murah dan jimat sebanyak 15% - 20% daripada harga retails.


2. Tidak perlu sewa kedai

Hanya perlu buka kedai online iaitu sebarkan melalui WhataApps, FB, IG, Tiktok, youtube, Blog.

Juga boleh secara offline iaitu kongsi kebaikan produk dengan orang sekeliling kita.


3. Tidak perlu simpan stok

Jangan kamu risau mau simpan stok banyak dirumah sebab semua HQ Shaklee yang akan urus bermula dari packing dan pos ke alamat.

Kamu hanya perlu order melalui sistem online shaklee...kan sekarang semua dihujung jari..klik-klik ja daa sampai😉


4. Layak Dapat bonus / cash back

Jika kita konsistent kumpul point bulanan bermula 150uv maka kita akan layak dapat bonus setiap bulan yang akan dibank in terus ke bank kita.




KENAPA PERLU PILIH BISNES SHAKLEE ?

  • Bisnes yang sangat Fleksible
  • Dibimbing oleh upline
  • Tools akan disediakan
  • Mempunyai produk yang beyond organik
  • Team yang super supportive
  • Payslip yang laku di bank
  • Dapat cash bonus
  • Dapat ikut trip percutian percuma
  • Dapat car bonus dalam bentuk wang
  • Berpeluang dapat reward dari upline


Jom sertai saya untuk jana income bersama shaklee..dapat duit disamping jaga kesihatan juga...roger- roger saya sini👇


Boleh hubungi saya :

Tel : 013 5581617
FB : Shireylynn John Junsun





#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#pengedarshakleelabuan

#pengedarshakleekualapenyu

#pengedarshakleesabah

#pengedarshakleekk






No comments:

Post a Comment

SET KURUS SHAKLEE BAJET

Nak kurus tapi masih gagal ? Sudah cuba macam-macam cara tapi masih gagal, tak apa jangan putus asa dulu yaa,  masih ada cara dan peluang. J...