Monday, June 12, 2023

PENGEDAR SHAKLEE: KUALA PENYU / LABUAN

 


Hai Salam Sejahtera dan Salam Kenal buat semua.

Saya Shireylynn atau boleh panggil Lyn,  saya agent Shaklee yang berdaftar (ID: 1336230). Saya aktif di Kuala Penyu Sabah dan WP Labuan....jadi kalau korang tengah mencari agent Shaklee boleh roger-roger saya ya🤗


Untuk menjadi PENGEDAR SHAKLEE yang sah hanya memerlukan anda membayar yuran pendaftaran sebanyak RM35 sahaja, murah kan. Tak pun kamu boleh membeli apa-apa set produk yang menawarkan percuma keahlian...Naa lepas ja kamu daftar boleh sudah kamu menjadi agent dan ahli Shaklee yang sah.

Kedai Shaklee online saya sentiasa buka jadi korang boleh whatApps atau direct call saya untuk mendapatkan produk Shaklee saya juga menyediakan konsultasi secara percuma agar pengambilan produk lebih berkesan.

Bagi customer yang berdekatan kawasan saya...saya menyediakan perkhidmatam COD ke rumah pelanggan. Untuk customer yang jauh pula jangan risau produk korang akan di pos melalui courier service GD Express, hanya perlu order secara online sahaja dan HQ Shaklee akan mengurus bab-bab packing dan delivery ke alamat kamu.


Customer ini grab YOUTH skincare
 dan rumahnya tak jau dari kawasan perumahan saya,
jadi saya dan my bisnes partner
 jalan kaki ja COD ke rumah customer.





Selain itu,  untuk menjadi Pengedar Shaklee yang berilmu kami disediakan kelas secara online dan juga offline. Kelas itu bertujuan untuk membantu kami untuk lebih memahami dan menyampaikan maklumat setiap produk...kebanyakan kelas disediakan secara percuma tau.



Kelas bersama DR HARESH
 


Kelas dengan Kak Ida yang
hari- hari buat sales Vivix yang
merupakan produk Premium Shaklee.


Akhir kata,  saya ucapkan terima kasih kepada semua pelanggan yang membeli produk Shaklee dengan saya...semoga kamu semua mendapat kebaikan setiap produk yang kamu amalkan dan diberi kesihatan yang baik.

Saya juga mempunyai Bisnes partner yang berada di Kota Kinabalu,  Sabah...bah jadi kamurang siapa yang area KK tu boleh contact dia ya👇

Liz : 014 3716225

FB : Lizz Kim Dk 


Jom tukar jenama supplemen ke SHAKLEE.



Klik saja icon wasap ini👇 :


atau

FB : Shireylynn John Junsun

#nextlevelblogging #blogmegashaklee
#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023
#pengedarshakleelabuan 
#pengedarshakleekualapenyu
#pengedarshakleesabah
#pengedarshakleekk









No comments:

Post a Comment

SET KURUS SHAKLEE BAJET

Nak kurus tapi masih gagal ? Sudah cuba macam-macam cara tapi masih gagal, tak apa jangan putus asa dulu yaa,  masih ada cara dan peluang. J...