Sunday, July 16, 2023

BISNES APA YANG SESUAI DIJADIKAN SEBAGAI KERJA DARI RUMAH

 



Hello apa khabar kamurang ?


Entri saya pada kali ini adalah mengenai pekerjaan yang boleh dilakukan dari rumah, sememangnya banyak kerja yang boleh di buat dari rumah yang boleh menjana pendapatan.

Pada masa kini kita amat dibebani dengan kenaikan harga barang keperluan. Oleh itu,  saya terpanggil untuk berkongsi dengan anda semua tentang KERJA DARI RUMAH yang bagus untuk diceburi. Disamping itu,  juga bagus bagi para suri rumah dapat membantu suami.

Kerja dari rumah yang saya ingin syorkan kepada anda semua ialah bisnes SHAKLEE. Bisnes Shaklee merupakan bisnes MLM yang adil dan saksama lain dari konsep MLM bisnes yang di luar sana.

Syarikat Shaklee mengeluarkan produk kesihatan,  kecantikkan serta produk pencuci.  Pengasas Shaklee ialah Dr Forrest C.Shaklee pada tahun 1956 semasa beliau berusia 61 Tahun.


KENAPA PERLU PILIH SHAKLEE SEBAGAI BISNES ?




🔶Shaklee merupakan sebuah syarikat yang kukuh dan stabil dalam dunia bisnes yang telah wujud 100 tahun dahulu.


🔶 Bisnes yang modal rendah untuk memulakan bisnes iaitu RM35 sahaja seumur hidup.


🔶Personal coaching akan disediakan secara percuma oleh para leader.


🔶 Waktu kerja yang fleksible ini sangat sesuai dilakukan dirumah,  sambil buat kerja rumah sambil boleh berbisnes.


🔶 Tidak perlu simpan stok kerana semua pesanan dibuat di website dan HQ Shaklee yang akan urus  dari segi packaging dan penghantaran ke alamat pelanggan.


🔶 Dikelilingi dengan bisnes partners dan upline yang sentiasa positif dan bersemangat dalam membantu menjalankan bisnes(Positive Circle)


🔶 Menawarkan produk yang mempunyai kajian klinikal sebelum dipasarkan.


🔶 Semua produk didatangkan dari bahan utama yang semula jadi dan tulen terhindar dari racun perosak yang telah mencapai piawaian farmaseutikal oleh Badan Pharmacopeia Amerika Syarikat(USP).


🔶Bisnes yang boleh diwarisi kepada anak-anak.


🔶Unlimited Income - Bonus akan dibayar setiap 14hb setiap bulan dan setiap bonus dibayar mengikut usaha dan pencapaian anda. 





TIPS KERJA DARI RUMAH


🔷Konsisten dan tidak putus asa menjalankan bisnes meskipun banyak kerja rumah yang perlu dibuat.


  

🔷 Buat to do list agar kerja-kerja rumah dan kerja bisnes dapat dibuat dengan teratur sebaiknya buat to do list sehari sebelum.


🔷 Jaga mindset dengan selalu berfikir positif agar semangat sentiasa ada dalam diri.


🔷 Jika ada anak,  cuba lakukan aktiviti bisnes bersama anak-anak seperti libatkan anak-anak sebagai model produk dengan ambil gambar atau video bersama dan secara automatik dapat menyuntik  semangat bisnes kepada anak-anak sejak kecil lagi.


Kepada anda yang masih tercari-cari bisnes apa yang bagus dan kukuh untuk dilakukan dari rumah..saya amat syorkan pilihlah Shaklee.


SAYA DAH PILIH SHAKLEE ANDA BILA LAGI ?



HUBUNGI SAYA :

Klik saja icon wasap ini👇 


atau

FB : Shireylynn John Junsun

#nextlevelblogging #blogmegashaklee
#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023
#pengedarshakleelabuan 
#pengedarshakleekualapenyu
#pengedarshakleesabah
#pengedarshakleekk


No comments:

Post a Comment

SET KURUS SHAKLEE BAJET

Nak kurus tapi masih gagal ? Sudah cuba macam-macam cara tapi masih gagal, tak apa jangan putus asa dulu yaa,  masih ada cara dan peluang. J...