Tuesday, July 25, 2023

PERCUTIAN SHAKLEE BERTARAF 5 BINTANG


Betapa best dan terujanya  apabila dapat pakej percutian secara percuma...bagi yang kaki travel ini adalah terbaik buat kamu tau. 

Tahukah kamu Shaklee ada  menawarkan percutian ekslusif bersama Shaklee kepada bisnes leader yang memenuhi syarat-syarat atau point travel yang telah ditetapkan oleh pihak Shaklee.


Percutian ini adalah salah satu reward yang Shaklee tawarkan kepada bisnes leader yang efektif  sepanjang cycle bisnes tahunan.


Untuk pengetahuan semua, berikut merupakan antara 3C reward Shaklee tawarkan :



🔶 Cash Bonus  : Shaklee akan membayar bonus kepada bisnes leader yang berjaya melepasi 150UV (5%) pada 14hb setiap bulan. Oleh itu,  semakin tinggi UV yang tercapai maka semakin tinggi bonus anda akan dapat.




🔶 Car Bonus : Shaklee menawarkan car bonus dalam bentuk wang tunai. Oleh itu,  dengan wang tersebut bisnes leader dapat membeli kereta idaman mereka sendiri atau jadikan sebagai wang simpanan.



🔶 Conventional Trip : Shaklee akan menaja sepenuhnya percutian sama ada dalam negara atau luar negara. Pocket money pun diberi juga tau,  bestnya tinggal bawa diri dan pakaian jerr. Jika percutian terpaksa dibatalkan atas faktor tertentu maka Shaklee akan memberi pampasan.


Jenis Percutian :


1. Regional Trip ke Negara ASEAN / Negara Jiran - 4 hari 3 malam


2. International Trip - 9 hari 7 :

✔ Pakej Umrah - Untuk Muslim

✔ Seluruh negara di dunia terpilih.



Ok..baiklah untuk entri kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua betapa hebat dan seronoknya PERCUTIAN SHAKLEE.


Pada tahun lalu iaitu November 2022 Shaklee telah membawa dan menaja semua bisnes leader yang berkelayakan bercuti ke Switzerland selama 9 hari 7 malam.


Mereka telah di bawa berjalan-jalan ke tempat menarik seperti bandar Zurich,  Lucerna, Burgenstok(Lake Lucerna),  Jungfrau, Lausanne,  Lake Geneva, Gruyeres, Olympic Stadium Lausanne dan Geneva...wah best semua tempat menarik.



KENAPA PERCUTIAN SHAKLEE MENARIK ?


1. PENGINAPAN MEWAH

Shaklee akan memilih tempat penginapan hotel yang bertaraf 5 bintang agar bisnes leader rasa lebih selesa dan seronok sepanjang percutian.









2.  DAPAT DUIT EXTRA -  POCKET MONEY

Bestnya Shaklee siap bagi duit belanja (poket money) untuk berbelanja di sana nanti.Shaklee betul-betul menjaga kebajikan setiap bisnes partners mereka.


Pocket Money Percutian
 ke Bangkok Thailand



Pocket money percutian
Ke  San Francisco + Las Vegas


3. LAYANAN  VVIP

Kesemua bisnes leader akan diberi layanan VVIP oleh pihak Shaklee seperti jika di airport anda tidak perlu risau tentang beg luggage anda kerana semu akan diurus oleh pihak Shaklee sehingglah dibawa masuk ke bilik hotel,   anda hanya perlu bawa diri dan hand bag sahaja.

Bagi yang memilih pakej Umrah pula sudah pasti turut akan mendapat layanan dan pengalaman yang menarik kerana ia sangat berbeza dengan layanan agent-agent umrah lain.

Dapat gift Telekung 
Siti Khadijah





4. DAPAT SUPRISE GIFT

Shaklee ini romantik sungguh penuh dengan kejutan sebab sering menyediakan hadiah yang diletakkan di bilik masing-masing. Jadi apabila selesai menjalankan aktiviti di luar dan kembali ke bilik hotel pasti akan teruja dengan hadiah yang diberi.







5. MENU MAKANAN YANG MEWAH & SEDAP

Bagi para kaki makan part inilah menarik sebab Shaklee akan memilih tempat-tempat dan menu-menu makanan yang paling mewah dan sedap.


Makanan Atas Flight
pun sudah menyelerakan




6. TIKET FLIGHT PERCUMA & SEAT YANG SELESA

Bisnes leader Shaklee layak mendapat tiket percuma iaitu bagi yang masih bujang anda boleh bawa ibu bapa dan bagi yang sudah berkahwin pasangan dan anak-anak anda juga layak mendapat tiket percuma.

Business Class Seat


7. TIKET LAWATAN / MASUK PERCUMA

Semua tempat yang Shaklee pilih untuk sesi lawatan/ masuk ke tempat-tempat lawatan adalah percuma. Tidak perlu risau mahu keluar duit  untuk masuk ke tempat lawatan,  semua aktiviti pihak Shaklee telah bayar anda hanya perlu menikmati moment percutian.






8. DAPAT BEG LUGGAGE PERCUMA

Pihak Shaklee sangat baik sampai menyediakan luggage secara percuma untuk setiap seorang dan beg tersebut memang ekslusif tau.






ANTARA TEMPAT PERCUTIAN YANG DITAWARKAN OLEH SHAKLEE :


Percutian ke Switzerland 2022



Khas untuk yang ambil Pakej Umrah



Percutian untuk Tahun 2023


Percutian ke Bali Indonesia
Pada tahun 2021



Percutian ke
 Bangkok Thailand 2019



Percutian ke
Langkawi Malaysia 2012



Percutian ke Las Vegas &
San Francisco



Percutian ke Phuket Thailand


Terima kasih sudi singgah ke blog saya dan doakan saya supaya suatu hari nanti saya juga layak menyertai percutian ekslusif bersama Shaklee.


Jom jadikan Shaklee sebagai Bisnes anda, nak jadi bisnes partner saya boleh terus hubungi saya di talian seperti di bawah👇👇


HUBUNGI SAYA :

Klik saja icon ini👇 


atau






nextlevelblogging #blogmegashaklee
#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023

Sihat itu Nikmat!!

Jom sertai kami untuk jadi Agent Shaklee

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?

Sila hubungi saya segera :

Nama: Shireylynn John
Pengedar Sah Shaklee:
Labuan, Kuala Penyu, Menumbok,  Beaufort, Kota Kinabalu, Tawau dan Seluruh Sabah

Shaklee ID : 1336230
Contact No : 013 5581617
Email : shireylynnjunsun@yahoo.com
FB : Shireylynn John Junsun.

Setiap pembelian supplemen Shaklee dengan saya akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!














No comments:

Post a Comment

SET KURUS SHAKLEE BAJET

Nak kurus tapi masih gagal ? Sudah cuba macam-macam cara tapi masih gagal, tak apa jangan putus asa dulu yaa,  masih ada cara dan peluang. J...